נושא הפנייה:

אפשרויות של IP טלפוניה


פתרון תקשורת חכם לעסקים קטנים ובינוניים

מרכזיות IP הינן פתרון תקשורת משולב, המחבר טלפוניה עם טכנולוגיית IP, כדי לאפשר ללקוחות שלנו לצמצם הוצאות, להגדיל את היעילות ולשפר את שירות הלקוחות של העסק.

ניתן להשתמש בפתרון זה כדי לקיים תקשורת שוטפת עם עמיתיך ולקוחותיך, כדי לפשט את הגישה למידע שלך, לשמור על קשר עם עובדים מרוחקים ולחבר בין סניפים, לחסוך הוצאות באמצעות VOIP , שיחות ועידה, אפשרויות מתקדמות לניהול שיחות, ניידות ועוד.

עכשיו ניתן לקבל את התכונות החיוניות והפשוטות ביותר, כמו לגרום לכך ששיחת טלפון נכנסת תנותב תמיד לאדם הנכון, ובנוסף את התכונות המתקדמות ביותר, לדוגמא, לגרום למערכת ליצור עבורך באופן אוטומטי שיחת ועידה בהתאם לעיתוי ולאנשים שהגדרת מראש, לקבל את השיחות המשרדיות ישירות למכשיר הסלולר שלך ואת הפקסים ישירות למחשב.

המערכת מציעה לך בחירה מתוך טווח רחב של מודלים, על מנת להגדיל את הקיבולת, להוסיף יישומים ומכשירי קצה, לפי הצורך. בין אם יש לך עובדים מעטים או רבים, המערכת מהווה את הבחירה המיטבית עבורך.

במסגרת שרותי מחשוב לעסקים של ישראנט, מרכזייה וירטואלית באה להחליף את המרכזייה המשרדית הרגילה. שירות זה זמין באמצעות גישה פשוטה לאינטרנט וללא צורך ברכישת ציוד יקר.

תכונות ואפשרויות המערכת:

IVR נתב שיחות

  • נתב שיחות IVR 
  • מענה קולי וניתוב שיחות עבור תסריטי ניתוב שונים, מספר ערוצים לטיפול בשיחות כמספר קווי החוץ. שרותי מחשוב לעסקים - נתב
  • מספר טלפון רב קווי שאף פעם לא תפוס.
  • לקוחות שלך אף פעם לא ישמעו צליל "תפוס". נתב שיחות במספר ראשי יזמין את לקוחותיך לעבור לשלוחה המתאימה, להשאיר הודעה או לשלוח פקס. גם אם למשרד שלך יש מספר סניפים, לקוחותיך תמיד יגיעו למספר ראשי ואז ינותבו לשלוחה המתאימה.

 מענה קולי

שרותי מחשוב לעסקים, טלפון רב קווי

  • תא קולי מתקדם Voice Mail 
  • השארת הודעות קוליות לשלוחות הטלפון, העברת הודעות קוליות למייל. 
  • שרותי מחשוב לעסקים, תא דואר קולי

תא קולי- Voicemail

מחשוב לעסקים, שרותי fax to mail


  • פקס ממוחשב לשליחת וקבלת פקסים Fax To Mail
  • פקס אישי לכל שלוחה, מערכת העברת הודעות פקס למייל אישי של כל משתמש, (נדרש הקצאת מספר פקס לכל שלוחה). ניתן גם לשלוח פקס מכל תוכנה במחשב בלחיצת כפתור.

 

 

Fax to Mail


הקלטת שיחות
תפקיד חשוב של מרכזיית ישראנט, זה הקלטה של כל השיחות בעסק שלך, כולל שיחות עם הלקוחות ושיחות של אנשי הצוות. אין צורך לקנות ולהתקין שום ציוד נוסף! מערכת הקלטת שיחות ממוחשבת לכלל שלוחות הארגון, אין מגבלה לכמות השיחות, ארכיון חיפוש שיחות לפי מספר שלוחה/ יום/ שעה/ מספר טלפון וכו'. הקלטת שיחות

הקלטת שיחות



מכשירי טלפונים IP
ללא מחויבות ליצרן מסוים. כולל אפשרות לאלחוטי ,ניתן לחבר למערכת מגוון רחב של טלפונים מיצרנים שונים. מכשירי טלפונים IP

מכשירי טלפון IP



שיחות דרך האתר
מרכזיית ישראנט תיתן אפשרות למבקר באתר שלך להזמין שיחת גוביינא לטלפון שלו. שיחות חינם דרך האתר

שיחות דרך האתר



בקרה On-line
מידע על עבודת אנשי הצוות בזמן אמת, ויכולת התערבות בשיחה.

 

Online בקרה

 


טלפון תוכנתי Soft Phone

טלפון תוכנה המופעל באמצעות מחשב/ מחשב נייד, מותאם במיוחד לסוכני השטח, ניתן להתחבר למרכזייה במשרד באמצעות חיבור אינטרנט מכל מקום בעולם ולבצע שיחות טלפון מהמחשב. ניתן לבצע שיחות, להעביר שיחות טלפון משלוחה במשרד לטלפון תוכנה. טלפון תוכנתי Soft Phone
שימוש בטלפונים/פקסים ישנים (אנלוגיים)
ניתן להשתמש בפקסים או טלפונים ישנים, אך תידרש רכישת ציוד נוסף.

Soft Phone

CRM
מרכזיית ישראנט עושה אינטגרציה עם מערכות CRM שונות, מה שבצורה משמעותית יפשט את עבודתה של מחלקת מכירות או שרות לקוחות.

CRM

מוסיקה בהמתנה
מערכת המאפשרת השמעת מוסיקה בהמתנה ו/או ג'ינגלים שונים לכל מספר אליו התקשרו, ניתן לנגן אותם לפי זמנים שנקבעו מראש כגון חגים, שבתות, ימי חופשה וכו' .

מוזיקה בהמתנה


רישום שיחות
המערכת מאפשרת הצגת דוחות על כל השיחות היוצאות והנכנסות ברשומות ובצורה גראפית.

Calls


שיחת וועידה Conference
חדר וועידה וירטואלי, עד 10 משתתפים בשיחה אחת, מכל סוגי הטלפון, ניתן להקליט את הוועידה לארכיון.


Find Me
ניתן להפעיל תכונת "חיפוש" – שיחה המגיע לשלוחה ישירה במשרד תצלצל במקביל בשלוחה ובטלפון הסלולארי שנקבע מראש, ניתן להגדיר כמה מספרי טלפון לחיפוש.

Fm


קווי טלפון נכנסים/יוצאים VoIP
המערכת מאפשרת קבלת קווים מספקי תקשורת בפרוטוקול SIP. קבלת קו טלפון חו"ל הכולל מספר טלפון ישיר לארצות לפי דרישה, הקו מתחבר ישירות למרכזיית הטלפון, מאפשר עבודה נוחה עם ספקים ולקוחות באמצעות פרסום מספר טלפון מקומי בחו"ל וחסכון משמעותי בהוצאות התקשורת.

Viop


מוקד ACD
עבור מוקד שרות או מכירות . מוקדן יכול לקבל שיחות מכמה תורים שונים , אופי השיחה יוצג על גבי צג הטלפון של המוקדן.

ACD


מערכת ניהול
ניתן לנהל את המערכת על ידי מנהל מערכת מטעם הארגון עבור שינויים והגדרות לשלוחות המערכת, המערכת כוללת שליטה ובקרה על הפעילות מבוססת WEB .

Manage


שלוחות רחוקות

ניתן לחבר שלוחות טלפון אל מחוץ לארגון בכל מקום על פני הגלובוס ולהתחבר בצורה מאובטחת אל המרכזייה , דרך האינטרנט.

CallD

 


(CTI (Computer Telephony Integration
אפליקציה אישית לכל שלוחה הכוללת התממשקות וחיוג מ-Outlook. בהקשה על מספר טלפון מאנשי קשר ב-Outlook יפתח הטלפון ויחייג באופן אוטומטי ליעד המבוקש.

CTI


שיחה מזוהה Caller ID
הצגת מספר טלפון המתקשר על צג השלוחה. טיפול בשיחות לפי שיחה מזוהה בכל שלוחה רגילה.

ID

 

 

 

עלות השירות

אנו לא רוצים ולא יכולים להגדיר עלות של עבודה אבסטרקטית. אנו מבצעים פרויקטים שונים ומגוונים, מבחינת קושי ומהות העבודה – זו עבודה יצירתית. ניתן לנקוב במחיר מוגדר של מוצר אך אספקת שירותים זה דבר שונה. ניסיון שלנו אומר שכל פרויקט הוא ייחודי ולכל לקוח יש צרכים שלו, בעיות שונות והעדפות לגבי מערך הטלפוניה ויעדים אליהם הוא מנסה להגיע.

בתנאים נתונים אנו רוצים לקחת בחשבון את כל מרכיבי הפרויקט, אשר הופכים אותו לייחודי מבחינת דרגת קושי ומהות העבודה. זו הסיבה שאתה, הלקוח שלנו, תהיה מעורב ביותר ביצירת מערך הטלפוניה בעסק שלך. אתה תקליט את מענה אוטומטי ללקוחותיך, בצורה בה זה נראה לך הכי טוב, תחליט על צלילי הטלפון (רינגטונים), איך הטלפונים יקשרו למערכת הודעות קוליות, פקס וירטואלי ועוד.

במסגרת שרותי מחשוב לעסקים נציע לך אופציות שונות, נייעץ לך איך להגיע לפתרון יעיל ועמיד לתקלות, אך אתה הוא זה שתקבל את כל ההחלטות. אנו רק נעריך את ההשקעה בפרויקט וזמן העבודה ונציג בפניך את עלות השירות שלנו. כל השאר בידיים שלך – תפרט לנו מהם היעדים אליהם אתה רוצה להגיע, מהן הדרישות שלך מטלפוניה בעסק. אנחנו כבר נמצא דרך לעשות זאת.

מומחים שלנו הם בעלי ניסיון רב בפיתוח ופתרון בעיות, אנו יודעים לבצע עבודות תכנות של Asterisk , איזה ציוד הוא אופטימלי, ובמה עדיף שלא להשתמש במרכיבים חשובים של מערך טלפוניה. אנו נשמח להגיע לפתרון אופטימלי בשבילך!

תפנו אלינו עוד היום ולא תצטרכו לבנות את מערך הטלפוניה פעמיים!

x

אנא הכנס את מספר הטלפון שלך, ואנו מייד נתקשר אליך

call