נושא הפנייה:

מרכזיות IP


בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים בוחרים במרכזיות IP כבסיס למערכות הטלפוניה שלהם.

מרכזיית IP

היא למעשה תוכנה על שרת המבצעת את ניהול השיחות, כאשר הטלפונים מחוברים למרכזיה באמצעות רשת תקשורת פנימית.

מרכזיות IP מעניקות לעסקים סל שלם של פתרונות תקשורת בעלות משתלמת. מכיוון שהשדרוגים במרכזיית IP הם מבוססי תוכנה בלבד, ניתן להרחיב את היכולות של המערכת בכל רגע נתון בהתאם לצרכים של העסק. בין היתר ניתן למצוא במרכזיות IP אפשרויות כמו שילוב בין שלוחות לטלפונים סלולריים, שיחות ללא עלות בין סניפים בארץ ובחו"ל, שילוב בין שלוחות, דואר אלקטרוני ומסרים מיידים, שיחות מהמחשב בכל מקום, פתרונות אבטחה והצפנה, שיחות וידאו, אפשרויות הרחבה למערכות המידע הארגוניות, דוחות שימוש מפורטים, חיבור לסמרטפונים, ניהול פשוט ויכולות רבות נוספות.

מרכזיות IP

 


היכולות של מרכזיות IP

להתממשק למערכות פנימיות של העסק כמו CRM , מאפשרות למשל לקבל על המסך את הפרטים וההיסטוריה של לקוח שמתקשר. באמצעות חיבור למערכת מסרים מידיים, ניתן לראות מי מהעובדים זמין לקבל שיחה ומי עסוק, לחסוך זמן ולהימנע משיחות סרק. התחזוקה השוטפת של מרכזיות IP היא פשוטה בהרבה לעומת מרכזיות אנלוגיות. את רוב השינויים הבסיסיים יכול לבצע משתמש במשרד לאחר הדרכה קצרה. משתמשים יכולים לבצע בעצמם שינוי שלוחות, הקמת קבוצות, יצירת חיוגים מהירים, העברת שיחות לסלולריים או ניתוב שיחות נכנסות על פי כללים שונים.

ישראנט מציעה פתרון כולל להתקנה, תחזוקה ושדרוג של מרכזיות IP לעסקים במגוון תחומי עיסוק.

אנו בוחנים את תשתית התקשורת הנדרשת ומבצעים התאמה של התשתית למרכזייה או התקנה של תשתית חדשה לפי הנדרש. את כל פתרונות התקשורת שלנו אנחנו מציעים בשילוב יצרני התוכנה והציוד המובילים בעולם, ולקוחותינו נהנים משירות רכש מקיף לכל סוגי הציוד.שירות רכש מקיף

x

אנא הכנס את מספר הטלפון שלך, ואנו מייד נתקשר אליך

call