נושא הפנייה:

שרותי מטריה



כמה פעמים שמעתם בטלפון את ספק האינטרנט מאשים את חברת התשתית, או חברת התוכנה מאשימה את הרשת או את המחשב? בעסק קטן ובינוני, הניסיון למצוא את האחראים לכל תקלה הוא משימה לא פשוטה. מעטפת שירותי המטריה של ישראנט מתאימה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שאינם מחזיקים איש תמיכה באופן קבוע, וכתוצאה מכך פעמים רבות "נופלים בין הכיסאות" בכל הקשור לתמיכה טכנית.

צוות מומחיםצוות המומחים שלנו עומד לשירותכם כ ספק שירות מקצועי ונקודת קשר אחת. אנו נטפל עבורכם בכל תקלות המחשוב, גם אם הן כרוכות בעבודה מול ספקים חיצוניים. בזכות הידע המקצועי והניסיון שלנו אנו יודעים לאתר את האחראים לתקלה בצורה מהירה, לפעול למציאת פתרון תוך עדכון ספקים רלוונטיים נוספים, ובסופו של דבר להחזיר את העבודה בעסק לשגרה.

אנו מכירים את מערכות התוכנה והחומרה הקיימות בשוק. כך שלאחר תקופת לימוד קצרה של המאפיינים הייחודים של העסק שלכם, אנו יכולים להתחיל לטפל במערכות באופן קבוע. המומחים שלנו עוברים הדרכות והכשרות מקצועיות באופן שוטף, כך שאתם נהנים תמיד מהידע המקצועי המעודכן ביותר.

 


שירותי מטריה      עד היום פתרנו ללקוחות שלנו מגוון בעיות מורכבות כמו למשל בעיות תשתית ורשת מול ספקי אינטרנט, בעיות של אינטגרציה בין מערכות שונות כמו הנהלת חשבונות וחיובי אשראי, בעיות תוכנה שנובעות מחומרה לא מתאימה כמו קופות רושמות, לגיבוי מידע כולל בעסק כולל גיבוי של מערכות ייחודיות, שילוב של מסופונים ושעוני נוכחות בעסק ועוד. השימוש בשירותי המטריה שלנו חוסך לכם זמן יקר בהתמודדות מול ספקים גם במצבים של פתרון תקלות במערכות קיימות וגם לקראת שדרוג או הוספה של מערכות. אנחנו נבצע את התיאום עם כל הספקים, ונדאג לביצוע השדרוגים בצורה מתואמת ועם הפרעה מינימלית לעבודה השוטפת.

x

אנא הכנס את מספר הטלפון שלך, ואנו מייד נתקשר אליך

call