נושא הפנייה:

תמיכה טכנית


תמיכה טכנית
מערכת ה- Help Desk המתקדמת שאנו מעמידים לרשותכם, מאפשרת לכם לפנות אלינו בצורה ישירה ולקבל מענה מקצועי ומהיר ללא כל עיכוב.
אתם מוזמנים לקרוא עוד על המערכת שמשנה את תחום התמיכה הטכנית.

אין שום סיבה שתחכו במשך שעות למענה מקצועי בזמן שהעסק או חלקים ממנו מושבתים בעקבות תקלה טכנית.

מערכת ה – Help Desk המתקדמת של ישראנט מאפשרת קבלת מענה מקצועי מהיר באמצעות מספר יתרונות מובנים, המאפשרים ללקוחות ישראנט ליהנות מהשירות הטוב ביותר: 

  • מערכת ידידותית למשתמש המאפשרת לכם לפנות אלינו במהירות באמצעות מגוון אמצעים: טלפון רב ערוצי, מייל, צ'אט און ליין, דרך האתר או באמצעות כלים נוספים במערכת עצמה.
  • כל פניה נרשמת במדויק ומתועדת. כך ניתן לעקוב בזמן אמת אחר פתרון התקלה.
  • גישה מהירה לאנשי הצוות שלנו ופתרון מהיר לכל בעיה.
  • גישה מהירה למאגר מידע ואפשרות למציאת פתרון עצמאי. אופציה הפתוחה רק ללקוחות ישראנט וחוסכת זמן וכסף.
  • המערכת מאפשרת לראות היסטוריית פניות, אופציה החוסכת זמן וכסף יקר

מערכת ה- HelpDesk עומדת לרשות כל לקוחות ישראנט, ומהווה בסיס לשירות אישי ואיכותי לכל עסק.

תמיכה טכנית

למה דווקא ישראנט?

בשוק קיימות מספר חברות אאוטסורסינג בתחום המחשבים. אבל רק חברת ישראנט מעמידה לרשותכם מומחים בתחום, כלים מקצועיים ייחודים, חוסכת בעלויות (חיסכון של 30% לעומת העסקת איש מחשבים) ומאפשרת לכם להפנות 100% מתשומת הלב לעסק וללקוחות.

כמו כן, מערכת ה- Help Desk הייחודית של ישראנט מאפשרת לכם ליהנות מהשירות המהיר והטוב ביותר מבלי דאגות מיותרות בכל הנוגע למערך המחשוב.

» למידע נוסף עברו לעמוד "למה אנחנו"

בנוסף אנו מעמידים לרשותכם מגוון מסלולי התקשרות:

» ריטיינר

» בנק שעות

» תשלום פר קריאה

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

לקבלת מידע ולפגישת ייעוץ ללא התחייבות – צור קשר

x

אנא הכנס את מספר הטלפון שלך, ואנו מייד נתקשר אליך

call